Shop Mobile More Submit  Join Login
"Well, I was on my way to this gay, gypsy bar mitzvah for the disabled when I suddenly thought... GOSH! The third reich's a bit rubbish... I think I'll kill the Führer!!"

Audio From Doctor Who- Let's Kill Hitler.
Vinyl Scratch from :icondileak:
Backgrounds from :iconadcoon: and :iconnightcider:
Animated by me.
Add a Comment:
 
:iconmelody--pond:
Melody--Pond Featured By Owner Dec 24, 2014
XD one of my fav Doctor Who moments!!
Reply
:iconsautelegend:
SauteLegend Featured By Owner Mar 25, 2014
Hell Yah Does That Mean Shes Gonna Kill All The Ponys
Reply
:iconwizard529:
Wizard529 Featured By Owner Sep 18, 2013
Definitely my favorite River Song line.
Reply
:iconprincessdemonica:
PrincessDemonica Featured By Owner Jun 28, 2013  Student General Artist
I love this
Reply
:icontranslyania:
translyania Featured By Owner Sep 25, 2012
:translyania:
Reply
:iconskeletonleopard:
skeletonleopard Featured By Owner Aug 13, 2012
lol
Reply
:iconpristinelavender:
PristineLavender Featured By Owner Jul 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
DOCTOR WHO REFERENCE!!!! XD
Reply
:iconstelith61:
Stelith61 Featured By Owner Sep 19, 2012  Hobbyist General Artist
You dont say? xD
Reply
:icondarkrivers56:
DarkRivers56 Featured By Owner Aug 30, 2012
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Reply
:iconpristinelavender:
PristineLavender Featured By Owner Aug 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
Indeed!
Reply
:icondarkrivers56:
DarkRivers56 Featured By Owner Aug 31, 2012
lol i just said lol two times loooooooool OMG WHY DO I KEEP SAYING LOL LOOOOL ...

lol...
Reply
:icondarkrivers56:
DarkRivers56 Featured By Owner Aug 31, 2012
loooooooooooooooooooooooooooooooooool
Reply
:icontillsterrulz:
TillsterRulz Featured By Owner Jun 26, 2012
:iconfluttershyyayplz:
Reply
:iconwoodsten:
WoodsteN Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Interface Designer
Epic moment FFFUUUUU
Reply
:iconorangepegasus:
OrangePegasus Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Digital Artist
WHY THE EYES AINT RED~
Reply
:iconeltrueno:
Eltrueno Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist General Artist
Because the cannon is magenta.
Reply
:iconrbug2006:
Rbug2006 Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Filmographer
And I was doing so well.... OJ, They are red. Your eyes are just broken. To everyone else, Vinyl's eyes are red.
Reply
:iconorangepegasus:
OrangePegasus Featured By Owner Jun 24, 2012  Student Digital Artist
That's why their purple
Reply
:icondileak:
DILeak Featured By Owner Jun 25, 2012  Professional Digital Artist
And green.


Wut.
Reply
:iconorangepegasus:
OrangePegasus Featured By Owner Jun 25, 2012  Student Digital Artist
:icongetsomeplz:
Reply
:icona-r-e-p:
A-R-E-P Featured By Owner Jun 21, 2012
...Greatest thing on the internet...
Reply
:iconmrchocoaddict:
mrchocoaddict Featured By Owner Jun 20, 2012
im surprised to see nobody harassed you about vynils eye color
Reply
:iconrbug2006:
Rbug2006 Featured By Owner Jun 20, 2012  Hobbyist Filmographer
That's cause I got it right... But personally... I like red better.
Reply
:iconmrchocoaddict:
mrchocoaddict Featured By Owner Jun 21, 2012
i myself am not entirely sure which eye color i prefer most
im very fond of red but the magenta violet whatever you wanna call it isnt too shabby either
Reply
:iconeverlastingjoy:
EverlastingJoy Featured By Owner Jun 20, 2012
Well they are show accurate in this animation (thank goodness).
Reply
:iconabronyaccount:
ABronyAccount Featured By Owner Jun 19, 2012
It looks like twilight's ear covers her eyelashes when it flips down, and Vinyl's missing the white in the left eye.
Damn funny, though.
Reply
:iconrbug2006:
Rbug2006 Featured By Owner Jun 20, 2012  Hobbyist Filmographer
I knew the twilight problem was there, and I was honestly just too lazy to fix it... but I had NO IDEA about Vinyl xD

Dude, good job catching that!
Reply
:iconabronyaccount:
ABronyAccount Featured By Owner Jun 20, 2012
I've somehow got my monitor calibrated just so that it magnifies the difference between white and off-white. Wish I knew how that happened so I could reproduce it!
Reply
:iconcyberglass:
Cyberglass Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist General Artist
This is one of my favorite River Song quotes.
Reply
:iconrbug2006:
Rbug2006 Featured By Owner Jun 20, 2012  Hobbyist Filmographer
Mine too. I never really liked River that much, but this quote is epic.
Reply
:iconorangepegasus:
OrangePegasus Featured By Owner Jun 19, 2012  Student Digital Artist
Wow rbug, you're doing amazing! Nice to see you back in business!
Reply
:iconrbug2006:
Rbug2006 Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist Filmographer
It's good to be back Bud!
Reply
:iconnomnomzombie17:
NomNomZombie17 Featured By Owner Jun 19, 2012  Student Artist
That has to be the best video ever.
Reply
:icondragonsanddreamscape:
DragonsAndDreamscape Featured By Owner Jun 19, 2012  Professional General Artist
Hahaha! I LOVs line from Doctor Who! River is just, HAHAHA oh my goodness FUNNY!!!!
Reply
:iconhalopony3:
HALOPONY3 Featured By Owner Jun 19, 2012  Student Digital Artist
nice.
Reply
:iconsilverstarlite:
SilverStarlite Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
thats kind of awesome
Reply
:iconrbug2006:
Rbug2006 Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist Filmographer
Thank you!
Reply
:iconzeropegasi:
ZeroPegasi Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist General Artist
*And then Vinyl played the Sniper Elite V2 DLC and got her wish*
Reply
:iconmetaphoricallysane:
MetaphoricallySane Featured By Owner Jun 19, 2012
I can't stop hitting replay. *U*
Reply
:iconinkblu:
InkBlu Featured By Owner Jun 19, 2012  Student General Artist
Cannot... stop... watching...
Reply
:iconeverlastingjoy:
EverlastingJoy Featured By Owner Jun 19, 2012
Yeah, but Hitler is still in the cupboard!
Reply
:iconrbug2006:
Rbug2006 Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist Filmographer
Oh Darn! I forgot about that! xD
Reply
:iconwolfking164:
Wolfking164 Featured By Owner Jun 19, 2012
:rofl:


My sides hurt. You're paying for my broken ribs now XD
Reply
:iconnoble-six-rulez:
Noble-Six-rulez Featured By Owner Mar 2, 2014
Twi's face. That was priceless!
Reply
:iconrbug2006:
Rbug2006 Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist Filmographer
Hahaha.. ha... he.. uh-oh...

:I It's days like this when I wish I had cash.
Reply
:iconwolfking164:
Wolfking164 Featured By Owner Jun 19, 2012
Oh man. That was such fun, but it hurt so bad because when I realized where it was from, I just could not stop laughing.
Reply
:iconkoeks-bienchen:
Koeks-Bienchen Featured By Owner Jun 19, 2012
Oh god, I loved that scene! And now with Vinyl and Twilight I can't stop laughing XD
Reply
:iconsupertacotiger:
SuperTacoTiger Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dear Artist. love this to much to explain. I am a Brony and a Huge Fan of Doctor Who. AMAZING WORK!
Reply
:iconrbug2006:
Rbug2006 Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist Filmographer
YEAH! Cramming 2 of my favorite shows into one animation. I'm glad you liked it ;D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 258 KB




Details

Submitted on
June 19, 2012
Image Size
258 KB
Resolution
550×400
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,407
Favourites
202 (who?)
Comments
70
Downloads
34
×